برچسب نرخ کرایه

برچسب نرخ کرایه

برچسب نرخ کرایه

کلیه تاکسیرانان ، سالیانه باید نرخ کرایه که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده باشد را دریافت نمایند که بستگی به کاربری خودرو متغیر می باشد و پس از دریافت بر اساس نرخ های اعلامی ، از مسافران کرایه اخذ نمایند.

تاکسیرانان با مراجعه به دفاتر تاکسیرانی و یا از طریق برچسب نرخ کرایه نسبت به دریافت حکم کاربری و سپس دریافت برچسب نرخ کرایه اقدام می نمایند.

تعداد تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری در سطح شهر زیاد است، اما با این وجود تخلفات این صنف به صورت نامحسوس از سوی بازرسان بررسی می‌شود البته گزارشات مردمی نیز کمک شایانی برای مقابله با تخلفات در افزایش خودسرانه کرایه‌ها می‌کند.

برچسب نرخ کرایه

برچسب نرخ کرایه

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از این پس در تاکسی ها در سه قسمت برچسب‌های بارکد دار دوبعدی نصب می شود، ادامه داد:

یک برچسب در شیشه جلوی تاکسی در سمت راست و دو برچسب در مثلثی شیشه عقب نصب خواهند شد که مسافران می‌توانند با اسکن بارکد برچسب‌های تعبیه شده در داخل خودرو مشخصات راننده، نرخ کرایه و پرداخت آنلاین را داشته باشند و همچنین شکایات پیشنهادات تشکر یا انتقادات خود را از طریق این بارکد با ما در جریان بگذارند.

 

تاکسیرانی شهر تهران

وی با تاکید بر این که این بارکد به نوعی پروفایل راننده تاکسی است، گفت:

از این پس پول کرایه مستقیم به حساب راننده واریز می‌شود، چرا که شماره شبا همه رانندگان اخذ شده و در سامانه بارگذاری شده است و در صورت پرداخت آنلاین کرایه توسط مسافر، پول مستقیم به حساب راننده واریز می‌شود.

 

برای دانلود PDF این مقاله از لینک زیر استفاده کنید.

PDF

واحد خدمات اداری تاکسیرانان
021-33642856-60
09107823170

واحد فروش تاکسی
021-3364 4030
09361255159

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب بلاگ
رسیدگی به کلیه مسائل مربوط خطوط سطح منطقه

رسیدگی به مسائل خطوط منطقه

صدور پروانه تاکسیرانی

11 مدرک مهم برای صدور پروانه تاکسیرانی

نقل و انتقال تاکسی

نقل و انتقال تاکسی

تبدیل به احسن تاکسی

تبدیل به احسن تاکسی

تغییر کاربری تاکسی

تغییر کاربری تاکسی

صدور نامه های اداری

صدور نامه های اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *