نوع کاربری تاکسی
سال ساخت تاکسی - slider
سال ساخت تاکسی - inputs
گیربکس
رنگ تاکسی
نوع سوخت
وضعیت بیمه تاکسی
وضعیت معاوضه تاکسی

خرید تاکسی طرح‌های ویژه

در دنیای حمل و نقل عمومی، تاکسی‌های طرح‌های ویژه به عنوان یک گزینه اقتصادی و کارآمد برای خرید تاکسی به شدت به چشم می‌خورند و افراد به راحتی می‌توانند با هزینه‌های کمتری خریداری کنند و به راحتی صاحب تاکسی مدنظر خود بشوند. خرید تاکسی طرح‌های ویژه اگرچه جزو انواع خرید تاکسی دست دوم است اما مزایا و مشکلات خود را به همراه دارد.

تاکسی طرح‌های ویژه چیست؟

تاکسی طرح‌های ویژه یکی از انواع تاکسی‌هایی که در سیستم حمل نقل عمومی در حال استفاده هستند. در حالت کلی تاکسی‌های طرح‌های ویژه به انواع تاکسی دنده‌ای و تاکسی‌های اتوماتی گفته می‌شود شما این امکان را دارید که به صورت نقدی و یا اقساطی صاحب تاکسی مدنظر خود بشوید.

خرید تاکسی طرح ویژه

خرید تاکسی‌های طرح ویژه برای خریداران می‌تواند بسیار به صرفه باشد زیرا خریداران می‌توانند با هزینه های کمتری انواع تاکسی دنده‌ای و اتومات را خریداری کنند و همچنین به مرور زمان هزینه‌ی تاکسی خریداری شده را بپردازند که برای خریداران تاکسی‌ها بسیار به صرفه است، زیرا می‌توانند با هزینه‌های کمتری صاحب تاکسی بشوند و نگران هزینه‌های زیادی و بالای خرید تاکسی‌ها نباشند

مزایای خرید تاکسی طرح ویژه

مزایای خرید تاکسی طرح ویژه بسیار است، از مهم‌ترین مزایای خرید تاکسی‌های طرح ویژه به نسبت خرید تاکسی‌های دست دوم این است که هزینه‌های خرید این مدل تاکسی‌ها به نسبت پائین است و به راحتی می‌توان صاحب یک دستگاه تاکسی طرح ویژه شد و در مدت زمان بیشتری هزینه تاکسی را بپردازید.

خرید و فروش اینترنتی تاکسی طرح‌های ویژه

تاکسی بازار یک سایت در بستر اینترنت برای مشاهده و هماهنگی برای خرید و فروش انواع تاکسی در کلان شهر تهران است. وبسایت تاکسی بازار در حال حاضر بزرگترین مرجع برای مشاهده آگهی های خرید و فروش تاکسی در شهر تهران است.

تاکسی بازار با امکان آوردن مزایای مناسبی همچون امکان مقایسه و پنل بسیار راحت بهترین راه برای خرید و فروش تاکسی در شهر تهران است و فروشندگان تاکسی می توانند از طریق وبسایت تاکسی بازار، تاکسی های خود را به صورت اینترنتی به فروش برساند.

خرید و فروش اینترنتی تاکسی طرح‌های ویژه در شهر تهران با تاکسی بازار

همان طور که گفته شد تاکسی بازار اصلی ترین خرید و فروش اینترنتی تاکسی در شهر تهران است. تاکسی بازار با ایجاد امکان مقایسه خرید و فروش اینترنتی تاکسی طرح‌های ویژه در شهر تهران را برای همه آسان نموده است و مشتریان خرید تاکسی طرح ویژه در تهران به راحتی می تواند در تاکسی بازار، تاکسی طرح ویژه خود در تهران را خریداری یا به فروش برسانند.

1 (3)

قیمت: 190000000

3 (1)

قیمت: 160000000

2

قیمت: 550000000

تاکسی سمند مدل ۱۳۹۹

قیمت: 370000000

تاکسی پژو مدل ۱۴۰۱

قیمت: 435000000

تاکسی پژو گردشی مدل ۱۳۹۹

قیمت: 370000000

سمند 99 گردشی

قیمت: 420000000