تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه مهر اباد

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه مهرآباد : تهران یعنی استان تهران مجموعاً دارای دو فرودگاه تجاری است: فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی که هر دو در محدوده کلان شهر تهران بزرگ واقع شده است.

در این فرودگاه ها فارغ از تعداد زیادی از خودروهای مسافربر شخصی و بدون مجوز، چندین شرکت تاکسیرانی فعال مسئولیت انتقال مسافران را بر عهده دارند.

می توان گفت یکی از خدمات این فرودگاه، خدمات تاکسی فرودگاه مهرآباد و ارائه سرویس تاکسی به فرودگاه مهرآباد توسط خودروهای مدرن و باکیفیت مثل: تویوتا کمری، رافر، انواع ماشین های ون و…

فرودگاه بین المللی مهرآباد پس از فرودگاه های قلعه مرغی، بندر لنگر، مسجد سلیمان، جزء چهارمین فرودگاه خاورمیانه و ایران محسوب می شود.

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه مهرآباد

 

رزرو تاکسی فرودگاه

می توان به این نکته اشاره کرد که سرویس تاکسیرانی فرودگاه در تمام شبانه روز برای رفاه حال مسافران عزیز و گرامی، اقداماتی را در این زمینه توسط بهره گیری از مدرن ترین خودروهای روز دنیا همراه با بالاترین امنیت های لازم به سرتاسر کشور در نظر گرفته است.

یکی از ارزنده ترین خدمات فرودگاه امام، سیستم vip تاکسی فرودگاه به صورت آنلاین می باشد. این خدمات با ارائه ی فرم رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه و راه های تماس جهت رفاه حال مسافران، می پردازند.

تاکسی فرودگاه با توجه به داشتن ایمنی بالا و کیفیت برتر خدمات فراوانی را برای مسافران خود از طریق سفرهای بین شهری در نظر گرفته است. رافور و تویوتا کمری جزء خودروهای محبوب و VIP تاکسی فرودگاه می باشد.

تاریخچه فرودگاه مهرآباد

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، یکی از بزرگترین فرودگاه‌های ایران است که در سال ۱۳۱۷ در غرب شهر تهران ساخته شد و نام خود را از روستای مهرآباد جنوبی که پیشتر در آن منطقه قرار داشت، گرفته‌است.

فرودگاه مهرآباد پس از فرودگاه شیراز، فرودگاه بندر لنگه، قلعه مرغی و فرودگاه خرم‌آباد پنجمین فرودگاه ایران می‌باشد.

در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۳۲٬۲۴۵ نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شد و ۱۱۱٬۱۰۷٬۸۲۲ کیلوگرم بار و ۱۶٬۳۲۷٬۳۵۹ نفر مسافر از طریق آن جابجا شدند.

نام اصلی روستای مهرآباد، «حسین‌آباد» بود. روستای مهرآباد به مالکیت خانواده نظام مافی درآمد

در سال ۱۳۰۴ در دوران سلطنت رضاشاه که حق انحصاری هواپیمایی به شرکت هواپیمائی آلمانی یونکرس Junkers واگذار شد.

 

تاکسی فرودگاه امام خمینی

پس از انقلاب

در سال ۲۰۰۵ میلادی این فرودگاه دارای شش پایانه بوده که عبارت‌اند از پایانه یک و دو که مربوط به پروازهای ایران ایر، ایران ایرتور، آتا ایر و قشم ایر است.

پایانه شماره ۳ فرودگاه به حجاج تعلق دارد. پایانه‌های چهار و پنج و شش به ترتیب برای خروج و ورود پروازهای دیگر شرکت‌ها بکار می‌روند.

ترمینال ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد در سال ۲۰۰۵ قادر به کنترل بیش از ۷۰هزار پرواز عبوری، ۱۰ هزار پرواز داخلی و ۳۰ هزار نشست و برخاست بین‌المللی بوده‌است.

در همان سال ظرفیت فرودگاه‌های ایران ۶۱ میلیون مسافر در سال بود و ۹۰ درصد مسافران هواپیما از ۱۲ فرودگاه پرواز می‌کردند:

۴۵ درصد مسافران هواپیما توسط فرودگاه مهرآباد، ۴۵ درصد توسط فرودگاه‌های مراکز استان‌ها و ۱۰ درصد توسط فرودگاه‌های اقماری سرویس داده می‌شوند.

ترمینال های فرودگاه مهرآباد

در گذشته تعداد ترمینال های این فرودگاه کم بودند اما الان به 6 ترمینال رسیده اند البته رفت و آمد در این ترمینال ها به یک میزان نیست و  ترمینال شماره 2 این فرودگاه که از سایر ترمینال ها قدمت بیشتری نیز دارد.

جز پر رفت وآمد ترین ترمینال های این فرودگاه است. در متن زیر به کاربری بعضی از ترمینال های فرودگاه اشاره می کنیم.

ترمینال شماره 1: این ترمینال از سایر ترمینال ها قدمت بیشتری دارد و در واقع این ترمینال جز اثر هایی است که به ثبت ملی رسیده است. از ترمینال شماره یک فقط پرواز های خروج از تهران صورت می گیرد.

برای رسیدن به این ترمینال بهترین راه استفاده از تاکسی فرودگاه مهرآباد است.

ترمینال شماره 2: این ترمینال همان طور که گفته شد جز شلوغ ترین ترمینال های ایران است در این جا پروازهای خروجی انجام می شود همچنین پرواز های ورودی به تهران نیز از این ترمینال استفاده می کنند.

ترمینال شماره 3 و 4 و 5 این ترمینال ها برای مسافر های حج هستند و به غیر از ایام حج جز موارد اضطراری از آنها استفاده ایی نمی شود.

حجاج می توانند در هنگام ورود به کشور برای جلوگیری از ترافیک از همراه های خود بخواهند به فرودگاه بیایند و این ها از تاکسی فرودگاه مهرآباد برای رفتن به خانه خود استفاده کنند.

خدمات تاکسي فرودگاه در فرودگاه مهرآباد تهران

خدمات تاکسي فرودگاه در فرودگاه مهرآباد تهران به صورت تمام وقت انجام می شود. تاکسي های فرودگاه مهراباد تهران شامل تاکسي های تویوتا کمری، تویوتا راوفور و تویوتا پریوس می باشد.

مزیت استفاده از تاکسی سرویس فرودگاه مهرآباد

  1. امکان رزرو تاکسی سرویس حتی چندین روز قبل از سفر

  2. سفر مطمئن و ایمن بدون تأخیر با رانندگان کارآزموده و باتجربه

  3. جابه‌جایی با یک خودروی لاکچری و شیک، مناسب برای میهمانان و یا خانواده‌ها

  4. جابه‌جایی وسایل و بارهای شما قبل یا بعد از پرواز تا مقصد موردنظر

  5. گشت‌وگذار در شهر تهران

  6. و …

برای دانلود PDF این مقاله از لینک زیر استفاده کنید.

PDF

واحد خدمات اداری تاکسیرانان
۰۲۱-۳۳۶۴۲۸۵۶-۶۰
۰۹۱۰۷۸۲۳۱۷۰

 واحد خرید و فروش تاکسی
۰۲۱-۳۳۶۴ ۴۰۳۰
۰۹۳۶۱۲۵۵۱۵۹

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب بلاگ
رسیدگی به کلیه مسائل مربوط خطوط سطح منطقه

رسیدگی به مسائل خطوط منطقه

صدور پروانه تاکسیرانی

11 مدرک مهم برای صدور پروانه تاکسیرانی

نقل و انتقال تاکسی

نقل و انتقال تاکسی

تبدیل به احسن تاکسی

تبدیل به احسن تاکسی

تغییر کاربری تاکسی

تغییر کاربری تاکسی

صدور نامه های اداری

صدور نامه های اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *