تاکسی بین شهری

تاکسی بین شهری

تاکسی بین شهری

تاکسی بین شهری در تهران برای مواقعی استفاده میشه که شما نیاز دارید از شهری مثل تهران به شهری دیگه سفر کنید و همین امر سبب میشه نیاز داشته باشید این خودروها به راحتی در اختیارتون قرار بگیره.

در دنیایی که زندگی می‌کنیم، سرعت همیشه حرف اول رو میزنه و همه ما به این نیاز داریم که به مرور زمان سرعت انجام کار هامون بالا بره تا بتونیم سریع‌تر وظیفمون رو انجام بدیم.

در حال حاضر وظایفی که در روزمره انجام میدیم به قدری زیاد شده که در بعضی شرایط قادر به انجام اونا در یک روز نیستیم و همین شرایط باعث میشه که ما نیاز به خدماتی از سمت یک سری شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته باشیم که در این حوزه به ما کمک کنن.

جابه‌‎جایی‌های بین شهری از گذشته تا امروز همیشه وجود داشته؛ از حمل و نقل مسافر گرفته تا جابه‌جایی بار.

انسان‌ها همیشه به این فکر می‌کنن که چه شرایطی رو به وجود بیارن تا بتونن در زمان کوتاه‌تری نسبت به قبل حمل و نقل‌هایی با مسیر طولانی رو در مدت زمان کمتری به پایان برسونن که همین امر دلیلی میشه که بخوایم درباره موضوعی به اسم تاکسی بین شهری صحبت کنیم.

 

رزرو تاکسی بین شهری

در شهر بزرگی مثل تهران، رفت و آمدهای روزانه به تعداد بسیار زیادی در حال انجام گرفتنه و هر روز تعداد زیادی از افراد از پایتخت خارج میشن یا وارد این شهر میشن.

از دلایل آمار بالای این رفت و آمدها وجود مشاغل زیاد و ادارات متعدد هست که باعث میشه افراد زیادی از سایر شهرهای کشور برای کار به پایتخت بیان و قصد داشته باشن که برای درآمد بالاتر در شهر تهران مشغول به کار بشن.

در ادامه چون جمعیت نیروی کار پایتخت به شدت زیاده  شده و عملا اکثر نیروی کار در این شهر از سایر شهرها میان، به این سرویس احتیاج دارن که بعد از گذشت مدتی به دلایل کاری یا تفریحی از پایتخت به شهر دیگه‌ای سفر کنن.

وجود تاکسی بین شهری برای دسترسی آسان مردم به این خودروها به شدت واجب و ضروریه چون با این آمار بالای جمعیت نمیشه به روش سنتی این نوع تاکسی‌ها رو در اختیار گرفت که هم به شدت وقت گیر است و هم دسترسی بهشون به شدت سخت میشه.

با پیشرفت فناوری و به وجود آمدن اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی بین شهری این کار برای مسافرهای بین شهری خیلی آسون‌تر از قبل شده و میشه با دانلود این برنامه‌ها از مارکت‌های معتبر این نوع تاکسی‌ها رو در اختیار گرفت.

استفاده از این اپلیکیشن‌ها مزایای خیلی بیشتری نسبت به روش‌های قدیمی داره و با داشتن این برنامه‌ها علاوه بر این که می‌تونیم تمامی خدماتی که شرکت‌های رزرو تاکسی آنلاین به ما ارائه میدن رو مطالعه کنیم و اطلاعات بیشتری دربارشون به دست بیاریم.

یک سری از این سازمان‌ها، مشتری‌ها رو به استفاده از اپلیکیشن‌های خودشون با دادن یک سری مزیت‌های اضافی مثل تخفیف و … تشویق می‌کنن.

 

مزایای رزرو تاکسی بین شهری

همونطور که توضیح داده شد علاوه بر وجود اپلیکیشن و سایت‌ها برای رزرو سریع‌تر تاکسی‌های بین شهری، وجود یک سری مزایا می‌تونه مشتری رو مجاب به استفاده از یک سری سرویس‌های خاص کنه.

  1. سرویس درب به درب: این سرویس به مسافر کمک می‌کنه که بعد از رزرو تاکسی دیگه نیازی به مراجعه به مکان خاصی برای شروع سفرش نداشته باشه.

    بعد از تایید سفر و رزرو با مشخص کردن ساعت و تاریخ دقیق شروع سفر تاکسی مورد نظر از درب منزل مسافر اون رو سوار کنه و به مقصد مورد نظر برسونه.

  2. راننده‌های مطمئن و تایید شده: در هر ناوگان تاکسی بین شهری و حتی تاکسی درون شهری، وجود راننده‌های مطمئن می‌تونه این اطمینان خاطر رو به مسافر بده که در حین سفر مشکلی از سمت راننده برای اون پیش نمیاد.

    اصولا سازمان‌هایی که زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنن علاوه بر اینکه خود سازمان به فعالیت راننده نظارت داره، بخش نظارتی سازمان تاکسیرانی کشور هم به عملکرد رانندگان نظارت دقیق انجام میده.

    شرایط استخدام رانندگان تاکسی به شدت سخت است و با در نظر گرفتن یک سری فیلترهای سخت باعث میشه که راننده‌های تاکسی از بین افراد متعهد و درستکار انتخاب بشن.

  3. بیمه سرنشین: همیشه در هر شرایط ممکنه اتفاقاتی برای ما به وجود بیاد که از قبل برنامه ریزی نشده باشد.

    رزرو تاکسی بین شهری هم از این مورد جدا نیست و با وجود رانندهای کاربلد باز هم ممکنه که در حین سفر و در موارد بسیار کم ، خسارتی به سرنشین و راننده وارد بشه.

    وجود یک بیمه قدرتمند سبب این موضوع میشه که به وقت ایجاد خسارت سرنشین بتونه به طور کامل مبلغ خسارت رو از بیمه دریافت کنه.

  4. تاکسی شبانه روزی: این مزیت یکی از بهترین و در عین حال چشمگیرترین ویژگی‌های تاکسی‌های بین شهری می‌تونه باشه. اصولا در هر ساعت از شبانه روز ممکنه یک اتفاق یا کار برای ما به وجود بیاد که بخوایم یک سفر طولانی رو در پیش داشته باشیم.

    این تاکسی‌ها باید به طور شبانه روزی در اختیار مردم باشد تا در هر ساعت بتونن بهترین خدمات رو به مشتری ارائه بدن.

    اساسا اکثر شرکت‌های حمل و نقل مسافر ساعت کاری خاصی رو برای خودشون تعریف کردن و این ویژگی کاربردی رو ندارن که این سیاست کاری سبب میشه مسافرها به دنبال شرکتی باشن که بتوان در هر ساعت از شبانه روز از سرویس‌های اون استفاده کنن.

  5. تاکسی‌های vip: ناوگان رزرو تاکسی بین شهری اینترنتی باید شامل انواع خودروهای داخلی و خارجی باشه تا بتونه دست مسافر رو برای انتخاب تاکسی مورد علاقه خودش باز بزاره.

    بعضی از مشتری‌ها دوست دارن برای راحتی بیشتر سفری که پیش رو دارن از تاکسی‌های خارجی استفاده کنن. این تاکسی‌ها همونطور که راحتی و سرعت بیشتری نسبت به خودروهای ایرانی دارن میزان کرایه بیشتری هم دارن.

    تاکسی‌های خارجی اکثر ناوگان‌های حمل و نقل شامل خودروهای مزدا 3، سوناتا، کمری و … میشه که برای اطلاع از قیمت دقیق رزرو این تاکسی‌ها باید با شرکت ارائه دهنده خدمات مسافربری خودتون تماس بگیرید.

  6. استفاده از کولر و بخاری: برای همه ما این مورد تجربه شده که وقتی از تاکسی استفاده می‌کنیم تو برخی از فصول سال نیاز به استفاده از کولر یا بخاری داشته باشیم که متاسفانه این امکان از سمت راننده در اختیار ما قرار داده نشده.

    ولی با رزرو تاکسی بین شهری به دلیل وجود راه طولانی همه راننده‌ها این وظیفه را به عهده دارن تا یک سفر راحت رو برای مسافر به وجود بیارن و به وقت درخواست مسافر امکاناتی مثل کولر و بخاری رو به سرعت در اختیارش قرار میدن.

 

مزیت تاکسی اینترنتی بین شهری !

اگر به خاطر داشته باشید در زمان کودکی مان آژانس های تلفنی بسیاری در اطراف ما وجود داشتند که برگه های تبلیغات شان را داخل حیاط تمام خانه ها انداخته و یا به دیوار خانه های می چسباندن به این شیوه خودشان را معرفی می کردند.

اما امروزه این آژانس های تلفنی کمتر شده اند که دلیل اصلی آن به وجود آمدن تاکسی های اینترنتی است.

کار با تاکسی های اینترنتی راحت تر از گرفتن ماشین از آژانس ها است و همین موضوع باعث شد تا اکثر افراد با نصب بهترین تاکسی در ایران به سرعت به تاکسی دسترسی داشته باشند.

 

تاکسی های اینترنتی باعث شدند تا مسافران در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند به تاکسی دسترسی داشته باشند و به مقصد مورد نظر خود در کمال اطمینان و آرامش به مقصد برسند.

هزینه سفر با این تاکسی ها به صورت کیلومتر حساب می شود و هیچ راننده ای نمی تواند هزینه ای بیشتر دریافت کند.

 

به این ترتیب می توانیم بگوییم که راحتی، اعتماد و اطمینان و همچنین هزینه مقرون به صرفه از مزایای تاکسی های اینترنتی بین شهری است.

زمانی که می خواهید به آدرسی بروید که دور افتاده است و خودتان آن را به خوبی نمی شناسید و حتی احتمال می دهید که دیگران هم نشناسند، بهترین راهکار سفر با تاکسی های اینترنتی است.

این تاکسی با نقشه راه و راهنمایی که مسیر را به آن ها نشان می دهد شما را از نزدیک ترین راه به مقصد می رسانند و هزینه ای که دریافت می کنند به اندازه است که مسیر را پیموده اند.

تاکسی اینترنتی بین شهری

تاکسی اینترنتی بین شهری

مزایای راه اندازی تاکسی های آنلاین ؟

 

کاهش وقت و هزینه های راننده : تاکسی اینترنتی نیازی به تاسیس دفتر، پرداخت مالیات و … ندارد و از این نظر برای رانندگان به صرفه است.

استفاده راحت از نرم افزار : استفاده از نرم افزارهای تاکسی اینترنتی راحت بوده و تمامی رانندگان می توانند با آن کار کنند.

عدم محدودیت زمانی در کار : هیچ محدودیتی برای کار وجود ندارد و تا هر ساعتی می توانید مسافران را جابجا کنید.

فرصت های بیشتر برای رانندگان!

فرآیند رزرو تاکسی از طریق یک برنامه کاربردی چیزی شبیه به این است که: یک کاربر یک تاکسی رزرو می کند و برنامه رانندگان مجاور را به نمایش می گذارد. اگر راننده برای سوار شدن در دسترس باشد، می تواند درخواست را بپذیرد.

مسافر تاییدیه را دریافت می کند، سوار تاکسی می شود و با رسیدن به مقصد، با استفاده از درگاه های پرداخت یا روش دیگر، پرداخت را انجام می دهد.

با استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی برای کسب و کار خود، رانندگان تاکسی دیگر نیازی به رانندگی در منطقه برای جستجوی مسافران ندارند، زیرا این برنامه کار را برای آنها انجام می دهد.

با اتلاف وقت کم، رانندگان تاکسی می توانند سواری بیشتری داشته باشند و به نوبه خود درآمد خود را افزایش دهند.

 

معایب تاکسی های اینترنتی !

 

بعد از توضیحاتی که در بالاتر دادیم متوجه می شوید که در هر سیستم مزایا و معایب خود را به همراه دارد ! معمولا راننده هایی که در این سیستم حمل و نقل فعالیت می کنند کم تجربه هستند.

بیشتر آن ها به عنوان شغل دوم و برای کمک خرج خانواده در این کار مشغول شده اند. به همین دلیل ممکن است که تمامی نقاط شهر را به خوبی نشناسند و در پیدا کردن مسیر درست دچار سردرگمی شوند.

هر چند که این رانندگان از برنامه های مسیریابی برای پیمودن راه استفاده می کنند. اما گاهی اینترنت ضعیف است و در این صورت مسافر با مشکل مواجه می شود.

معایب تاکسی اینترنتی

معایب تاکسی اینترنتی

برخی از این تاکسی های اینترنتی گزینه ای برای انتخاب نوع و مدل خودرو ندارند و گاهی که نیاز دارید به یک مهمانی خاص بروید ممکن است یک اتومبیل فرسوده برای شما انتخاب شده باشد.

در این صورت اگر بخواهید سفر را لغو کنید و تاکسی دیگری بگیرید زمان زیادی را از دست می دهید و یا اگر بار دارید و می خواهید که اتومبیل صندوق جاداری داشته باشد، ممکن است خودرویی با صندوق کوچک فرستاده شود.

مورد بعدی که از معایب تاکسی های اینترنتی محسوب می شود نیاز به تلفن های هوشمند و اینترنت فعال است.

مورد دیگری که بهتر است بدانید گاهی زمان درخواست تاکسی اینترنتی باید زمان زیادی منتظر بمانید تا راننده ای نزدیک مبدا پیدا شود و گاهی هم راننده بعد از پذیرفتن، سفر را لغو می کند و در این صورت زمان زیادی را از دست می دهید تا دوباره راننده دیگری انتخاب شود.

 

برای دانلود PDF این مقاله از لینک زیر استفاده کنید.

PDF

واحد خدمات اداری تاکسیرانان
۰۲۱-۳۳۶۴۲۸۵۶-۶۰
۰۹۱۰۷۸۲۳۱۷۰

 واحد خرید و فروش تاکسی
۰۲۱-۳۳۶۴ ۴۰۳۰
۰۹۳۶۱۲۵۵۱۵۹

 

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب بلاگ
رسیدگی به کلیه مسائل مربوط خطوط سطح منطقه

رسیدگی به مسائل خطوط منطقه

صدور پروانه تاکسیرانی

11 مدرک مهم برای صدور پروانه تاکسیرانی

نقل و انتقال تاکسی

نقل و انتقال تاکسی

تبدیل به احسن تاکسی

تبدیل به احسن تاکسی

تغییر کاربری تاکسی

تغییر کاربری تاکسی

صدور نامه های اداری

صدور نامه های اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *